Systémy domovních telefonů Comelit

Comelit Group SpA byla založena v roce 1956 a je průmyslovou společností působící v celosvětovém měřítku se specializací na navrhování systémů pro ochranu proti vniknutí, domácí automatizaci, řízení přístupu a protipožárních systémů. Systém domovních telefonů je založený na IP technologii s použitím pobočkové telefonní ústředny (brány), a to na platformě domácích telefonů s přenosem hlasu nebo hlasu s obrazem. Je vhodný pro větší rodinné domy, bytové jednotky a komplexy, průmyslové budovy, administrativní a obchodní centra, a to bez omezení počtu uživatelů a vstupních panelů.
Comelit, možnosti reakce na voláníJedno volání a více možností, jak na něj reagovat:
- např. z bytové jednotky audiotelefonem, hands-free nebo videotelefonem
Comelit, reakce z bytové jednotky
- nebo pomocí chytrého telefonu či tabletu- případně telefonem připojeným přes pevnou linku, nebo GSM
Comelit, reakce ze smartphoneComelit, reakce z pevné linky, nebo GSM
Základní jednotku (bránu) lze pořídit v 5 různých provedeních dle rozsahu počtu uživatelů od jednoho do dvou set. Licence se pak rozlišuje dle možnosti vzdáleného připojení na PHONE, MASTER A SLAVE. Rozsah aplikace a licenci lze kdykoli v budoucnu rozšířit.
Comelit, dělení systému
Základní jednotka (brána) a její kombinace: Comelit, kombinace bran
Základní jednotka je víceuživatelská brána, určená pro bytové jednotky a komplexy, která může spravovat maximálně 200 uživatelů. Je to centrální zařízení určené k poskytování veškeré komunikace, nastavení a řízení všech spojení ze vstupního panelu, klientských audiotelefonů, videotelefonů, dveřních monitorů, a telefonů připojených přes pevnou linku nebo GSM. Chytré telefony a tablety lze vzdáleně připojovat k jednotce přes internet pomocí aplikace Comelit ViP. V případě požadavku na domovní systém pro více než 200 účastníků je zapotřebí spojit jednotlivé brány prostřednitvím pomocného propojovacího switche dle schématu zapojení (viz vpravo). Systém umožňuje připojování koncových stanic kromě UTP také přes WiFi nebo optikou, přičemž poskytuje mezi jednotlivými účastníky neomezený počet současných hovorů. Tím pádem nejsou uživatele navzájem nijak omezeni a mohou kdykoli navázat novou komunikaci. K systému se uvnitř objektu lze připojit chytrým telefonem také i lokálně (i bez internetu).
Comelit brána
Pro vzdálenou správu pomocí chytrých telefonů a tabletů lze využívat aplikace Comelit. To samozřejmě předpokládá přístup na internet, a to již přes pomalejší sítě jako 3G, rychlejší 4G (LTE), až po připojení WiFi. Aplikaci si lze stáhnout v App Store nebo Google Play.
Comelit aplikaceMožnosti aplikace na chytrém mobilním zařízení:
- lze přijímat audio / video hovory
- provádět audio hovory na vstupní panel, domovní telefony nebo další   zařízení s aplikací Comelit
- prohlížet živé video z kamery vstupního panelu
- zobrazit záznam z externích kamer (až do 10 sekund)
- ovládat externí zařízení jako jsou např. světla, brány, závory apod.
Comelit, možnosti aplikace
Ukázka činnosti aplikace Comelit ViP (zdroj: Comelit Group) Stáhnout video.
© Copyright 2024 FajnPC s.r.o.